Apa Yang Saya Buat Ni..?

Mungkin ada yg tertanya-tanya apa benda yang saya sedang buat kan? Mari sini saya tunjuk profession baru saya. Klik video di bawah ni. Haha >:)



Read the rest of this entry...

Ayah saya tanya, "Kenapa ayah tengok Nas dari jauh dah nampak macam Ramasamy?"

Baiklah! Memang kulit saya dah jadi semakin gelap sekarang. Abaikan apa orang nak kata asalkan kerja yang saya buat ni adalah sumber rezeki yang halal. =)

Sebenarnya, ada cerita di sebalik kerja yang sedang saya buat sekarang ni.. Nanti saya akan ceritakan. Jika diceritakan sekarang, buat sakit hati sahaja. Almaklumlah, kejadian baru sahaja lagi berlaku dan ianya masih lagi panas!

Comments

attyfir said…
takpe uncle dol..janji keje..dpt rejeki halal..gelap ke..cerah ke..uncle dol tatap macho ..wahahhahaha
Anonymous said…
I don't get this video. Can you tell me which version you are using?


RITA PIT

Cash Online Get Easy cash at your door step
Nashrul Sabri said…
atty's
wakakaka.. ni ade udang disebalik mee ni.. kfc ke mcd..?

rita
i'm using blogger video

Popular Posts