Liar liar pants on fire!!

Cerita ni dh lapuk.. Tp at tht time, I'm not in the mood to put it in blog. Jd skrg ni aku publish..

Kejadian berlaku kira2 8 Jumaat yg lepas. Yer, kebakaran berlaku hari Jumaat. Time tu org duk sibuk nk gi semayang Jumaat..



Read the rest of this entry...

Waktu tu, ada 2 jentera bomba kt tempat kejadian.. Punca kebakaran : aku tak tahu.. tak sempat pi tanye tuan rumah.



Mula2 aku ingat ESSO tu yg terbakar. Fuhhh..! Kalaulah ESSO tu yg terbakar, mmg real la. Konfem meletup.. masuk newspaper bagai.

Habeslah semua deretan kedai kt depan ESSO tu pon kena tempiasnya.. Luckily bkn ESSO tu yg terbakar.

P.S : Andaian aku.. rumah tu terbakar time dia nk gosok baju melayu utk pi semayang Jumaat kot. Skali terlupa nk tutup.. =] hanya org yg pakar ttg kebakaran je yg blh buat post-mortem. Aku tak tahu sbb aku tak pakar...

Comments

Popular Posts