Life must go on..

Kenapa sebelum ni blog aku takleh view? Sebab aku frust dan dah give up nak menulis. Tapi lepas aku jumpa dengan ramai blogger-blogger lain masa kat birthday party Avin Nurdamia Alhamra, semangat untuk aku tulis blog ada balik. hehe...

Kenapa aku frust? Tak perlulah korang tau. Bagi mereka yg tau tu, diam-diam sudah.. hehe

Bila dh frust mula ler mood nak menulis tu takde. Sibuk tu pon satu faktor jugak kenapa aku tak tulis blog. Gaya hebat je blog ni kan? hahaha..Previous entry aku delete semua. Kenapa? Atas sebab-sebab tertentu yg tak boleh aku nak nyatakan kat sini..

Anyway, aku still kat Bangi nih. Mungkin esok atau lusa aku balik Kemaman.

Malam ni planning nak gi lepak Old Town White Coffee (OTWC), pastu nak gi karaoke kat Music Box, Metropoint Kajang. So, sesape nak join kitorang lepak kat OTWC, boleh datang ke OTWC Seksyen 9, Bandar Baru Bangi. Jumpa di sana.. di sana.. di sana.. =]

Comments

prebetsabu said…
slamat kembali berblogging uncle dol
prebetsabu said…
dan juga erima kasih wat uncle dol n li_xmen sbb menjadi tonggak harapan kat majlis damia !!
Nashrul Sabri said…
Hehe.. Sesame encik prebetsabu..
Unknown said…
owh ini blognya...
hurm...

hik hik hik hik...
bak kata abg PS,
Selamat kembali berblogging...
mana gambar nie?
bukan ker smlm ko pun ada amik gambar kat kamera ko?
huk huk huk..

apapun keep in touch:)
attyfir said…
jom jumpa..ar uncledol..wahahhaha..
Nashrul Sabri said…
thanks kepada cik wanie dan juga atty's...... kerana sudi meninggalkan komen kt gedung bosan uncle dol nih.. hehehe =]

Popular Posts