Mat dahi

Bengang aku dgn mat dahi hanya Tuhan saje yg tau. Skrg ni buat2 kerek dgn aku. Gaya kau sorang je mekanik kt sini. Bajet best sgt la tu.

Aku tak tau cmne dia blh dpt name gelaran mat dahi. Nak kata dahi dia luas, mungkin la kot. Jendul pon ade gak sket2. *dahi dia kalau tgk bwh sinaran matahari pn boleh mendatangkan silau gak..*

Read the rest of this entry...

Sungguh aku terkilan dgn mat dahi. Dh kau rosakkan kereta aku, kau boleh nk lepas tgn mcm tu je kan..? Mat dahi.. mat dahi... Mane kelayakkannya kau jd pomen. Wiring kereta Malaysia pn tak pandai.

Mat dahi si penipu besar. Kata nk siapkan kereta aku. Last2, aku kena figure out sendiri plak camne nk solve problem yg kau buat.. *sigh*

P.S : Aku dpt 1 sms dari member aku td yg berbunyi, "Ni mat dahi ade kt teratak ni, meh la kalau nk jumpa dia." ~ tak jumpa pn takpe la org mcm tu..

Comments

Dj Epoi said…
Bos!!!

Selamat Berpuasa dari kami sekeluarga Bossssss!!!

Dj Epoi Family

Popular Posts