85% completed

Tak sabar.. Cemas pon ade. GSR dah nak siap!

Tadi aku pegi Kuantan untuk tengok perkembangan kereta aku di workshop. Tapi kereta aku tidak berada di sana sebab di hantar ke workshop lain untuk di wiring. Bermakna, kereta aku sudah hampir siap. Aku tak sabar untuk memandu kereta aku sendiri setelah sekian lama tersadai.

Tapi aku cemas kerana aku kekurangan kos untuk keluarkan kereta dari workshop. Oh, aku pening memikirkannya. Bisnes aku baru-baru ini mengalami kerugian akibat di tipu. Pasrah sungguh aku bila mengenangkannya. Hajat di hati ingin menolong sesama bangsa, tapi alih-alih aku ditipu.

Aku malas nak bercerita mengenai tu. Biarlah ianya menjadi pengajaran buat diri aku sendiri. Jangan mempercayai orang semudah-mudahnya. Kelak nanti sesal tiada berguna.

Comments

Dj Epoi said…
Yeszaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Selalu jadik begitu......
Kalau tolong org kita ......

Sedih SIUT!!!

Keter Gua ponk entah siap entah ke idak sebelum Raya nih hhuuuuuu

Maaaaaaaaaaaaaak !!......
Aku nak balik kampung!!!!
Nashrul Sabri said…
dj epoi
hehehe.. mesti sempat siap punya.. kate keter dj epoi.. sure siap punya lah.. =]

Popular Posts