Impian yg terkubur

Impian aku nk jd seorg rally driver terpaksa aku kuburkan. Sbb aku kuburkan impian aku :-
1. Dgn berat badan aku skrg, aku tak yakin kereta rally yg bakal aku pandu boleh memecut laju.
2. Kurang morale support dari keluarga dan rakan-rakan.
3. Modal yg tak pernah ada.
4. Skill takde langsung.
5. Perasaan takut kepada kemalangan juga salah satu faktor.
Anyway, aku teruja bila tengok video orang duk tengah rally. Best melayan minda bila tengok rally driver control kereta yg depa pandu. Aku suka berangan yg tgh drive kereta tu adalah aku.

Takpalah, dapat jd driver lori 3 tan pon dah cukup bagus. Encik Sabri tak mampu nak hantar aku ke sekolah memandu kereta rally. Aku redha.. Sekurang-kurangnya dia mampu bantu (dari segi kewangan) untuk aku ke sekolah memandu lori. =]

P.S : Daddy, I'm proud to be your son.

Comments

Popular Posts