Laptop dan charger

Tension! Hari ni balik je kerja, aku on laptop aku. Nak check facebook dgn blog aku yg tak seberapa ni. Sekali, tgh duk baik punya layan facebook tetiba je laptop aku bateri critical. Aik! Camne boleh critical sedangkan aku sedang charge.

Check punye check, last2 socket untuk charger laptop aku yg problem. Patah kot kt dalam tu. Pasrah akibat ketiadaan laptop. Habislah ladang aku kat facebook. Sape yg nk tolong tengokkan nnt. Mesti ramai pencuri.. Huhuhu.. Terpaksa buat muka tak malu, pinjam laptop Encik Sabri jap untuk post entry ni.

Akhirnya setelah 6 tahun berkhidmat, laptop aku buat pertama kalinya mendatangkan masalah. Dan datangnya masalah itu di saat2 kritikal (time tgh kopak dan dekat nak raya). Habes aku kali ni. Tatau la brape sen plak rentung.

P.S : Oh, call charges untuk Xpax sangatlah mahal. Topup RM10 untuk call ke nombor Maxis sangatlah cepat habis. Tak sampai 7 minit. Baik aku kembali guna Maxis. =[ Penjimatan yg ketara dengan Maxis.

Comments

Popular Posts