Padan muka aku

Hari ni seharian aku duk kat rumah je. Nak keluar malas takde mood. Nak gi buat keje pon, hujan lebat dari pagi sampai ke buka puasa.

Nak gi jenjalan cari juadah berbuka puasa pon takde transport. Kereta tak siap lagi. Tengoklah, esok atau lusa aku nak pegi tengok jap. Ntah ape cerita ntah si kereta aku tu.

Sepatutnya malam ni aku kena naik KL, but since tayar lori bocor, aku terpaksa duduk terperuk kt rumah mcm kera sumbang lagi skali. Semalam tak jadi naik sbb spring lori problem.

Apa boleh buat... Padan ngan muka aku. Sapa suruh jadi malas. Malas ke? Malas lah jugak. Bukan malas sebab aku pemalas. Tapi malas sebab takde duit. Rase berat je diri ni nak ke mana-mana.

Nak jadi tokey lori, pulus takde. Nak jadi tokey air tebu, mesin air tebu mahal sangat. Last-last duduk kat rumah layan sembang kat forum kelab Waja je. Pastu tengok youtube. Nas... Nas... Ape nak jadi dgn kau ni..

Comments

Popular Posts