120km sehari

Masuk hari ni dah 3 hari aku membuat perjalanan sebanyak 120km sehari. 2 hari lepas, semalam, dan hari ni. Memang memenatkan. dah macam lipas kudung. Ke hulu ke hilir mencari rezeki.

Tapi 2 hari lepas bukan sebab mencari rezeki, tetapi menolak rezeki. Huh? camne tu? Ye ea, pergi memberi rezeki pada tokey kedai kerat separuh. Untung meniaga barang kerat separuh ni. kat Jepun, dorang dah tanak semua benda-benda tu. Dapat kat tokey kedai kerat separuh, boleh buat duit. HAHAHA..

Semalam pulak, ke Kuantan sebab tengok sepupu aku kat hospital. Eksiden! kaki patah.. Pastu luka-luka kecil kat muka dan kepala. Tangan pon boleh tahan gak rabak. Bila kita dah berhati-hati kat atas jalanraya, ada pulak yang langgar. Kalau kita rakus kat atas jalanraya, orang marah. Serba serbi tak kena.

Aku doakan semoga sepupu aku cepat sembuh supaya dia dapat merempit lagi lepas ni. HAHAHA... Aku memang kejam!

Comments

Popular Posts