Aku Di Serang Hendap

Malam semalam, lepas dapat tido yg cukup.. Aku keluar dgn DJ Joe atas urusan tertentu. Bawak kereta aku, tapi dia yg drive sbb dia nak drive..

Aku biarkan aje.. Tak lame pastu aku perasan yg DJ Joe ade menekan sesuatu kat pintu kereta. Sebaik saje dia menekan, keluar satu bunyi yg sangat digeruni. Aku terus pandang muka dia.. Dia sengih mcm org tak bersalah..! Kurang asam jawa punya orang..! Dia kentut..

Aku cuba buka tingkap sebelah co-driver, tapi takleh. Rupa-rupanya dia dah lock tingkap tu! Pasrah weh.. Tak lame pastu jugak, ada satu bau yg amat dahsyat menusuk hidung aku. Aku percaya, sesiapa yg menghidu bau itu, pasti akan mengalami kekejangan otak seperti yg aku alami..

Nak tak nak, aku terpaksa buka pintu kereta terus untuk mendapatkan oksigen @ udara luar yg segar sbb udara dalam kereta telah tercemar. Huduh pe'el DJ Joe...!

Kalau korang duduk di tempat aku, ape yg korang rase? Ape yg korang akan lakukan?!

Comments

Popular Posts