Ke unit fisiologi Hospital Kemaman

Ooops, bukan aku yang sakit. tapi ma'am besar yang sakit. biasalah, bila umur makin meningkat, penyakit pon banyak la yang singgah. Yang muda pon boleh sakit, ni kan pulak yang dah lama. (sensitif perkataan tua nih hahaha)

Kejadian berlaku pada hari Selasa 13/10/2009 bersamaan dengan 24 Syawal 1430H



Memula big boss yang hantar ma'am besar ke hospital. bukan sebab aku malas, tapi sebab big boss yang volunteer nak hantar. Aku on je ape-ape pon yg dorang decide. asalkan dorang happy, aku pon turut happy.

Pastu lingkungan kul 10:30 pagi, big boss call. suruh aku datang pick up ma'am besar once dia dah sudah jumpa pakar tulang nanti sebab big boss ada hal penting. Ha, hint dah ada. Ma'am besar ada masalah lebihan tulang di bahagian tumit dia. Aku pon start kereta, terus gerak slow-slow. bukan sebab aku suka gerak slow-slow, tapi sebab kesesakan lalulintas kat kawasan bandaraya Kemaman ni. hahaha.. Entah bila kemaman naik jadi bandaraya aku pon tak tau.

Sampai je kat sana, aku mati kutu sebab taktau nak buat ape. Merata-rata aku call orang ajak bersembang sampai member-member semua dah naik pening dan pelik. Lebih kurang dalam kul 11:30 pagi cenggitu, baru la ma'am besar keluar dari bilik doktor pakar. Lega hati aku waktu tu.. sebab aku dah janji dengan cina kedai kerat separuh nak gi amik kereta.

Terus gerak balik rumah, hantar ma'am besar. pastu call member aku temankan aku merangkap jadi driver F1 untuk kereta ma'am besar masa balik nanti. teehehe.. jangan marah eh encik zul. Kami pon terus gerak ke kuantan dengan misi mengambil kereta tanpa cukai jalan.

Cerita ke Kuantan akan aku sambung kendian.. gaya korang baca habes je semua cerita aku. hehehe...

Comments

Popular Posts