Ku pohon maaf

Maafkan aku sebab dah lame blog ni tak berupdate. Aku sibuk sikit lately untuk mencari nafkah untuk aku capai impian aku. InsyaAllah bila keadaan aku dah stabil, aku akan kembali berblogging. Ayat yang paling sesuai untuk aku gunakan sekarang, "I'm trying to keep myself afloat.".

Kepada mereka-mereka yang aku ada berhutang, aku harap korang faham dengan keadaan aku sekarang dan aku mintak korang bagi aku sedikit masa untuk langsaikan segala hutang-hutang aku.



Kepada semua rakan-rakan blogger, aku menyusun 10 jari memohon maaf jika ada salah dan silap di bulan Syawal ni. Tak sempat nak gi beraya dengan korang semua. Tapi bila keadaan dah kembali reda, aku akan contact korang balik.

Terima kasih kerana terus support aku..

Assalamualaikum WBT.

Comments

myQza said…
selamat berblog kembali!
Nashrul Sabri said…
sI tEDI
terima kasih...

Popular Posts