Lama sudah tidak bersua

Actually semalam, bro Prebetsabu ada YM aku ckp nak singgah lepak-lepak minum air kat kemaman. since aku kena gi kuantan pulak hari ni sebab nak amik kereta, tak jadi ler pulok. aku ingatkan sempat ler aku balik sebab dia cakap dia maybe sampai after office hour.

Sekali kul 4 dia dah call. Katanya dah sampai cherating. hamik kau..! aku blom lagi selesai kerja aku kat kuantan. anyway, kitorang dah aturkan sesi mengeteh pada hari Jumaat. InsyaAllah.. Lama sudah tak ketemu. Last pon masa birthday Avin hari tu.

Alhamdulillah, kereta dah siap. tapi ada sikit-sikit lagi minor problem. hopefully dapat solve the problem before pegi hantar endorsement. Cuma rasa sikit kekok bila kereta aku dah tak beralarm. nak kena kunci secara manual. Condition? mantop! tekan sikit je, berdesup. HAHAHA

Kepada blogger-blogger atau silent readers yg berasal dari kemaman nak kenal ngan MR. PREBETSABU.. dipersilakan pd hari Jumaat ni. Venue akan aku hapdate kendian. Aku nak tido dulu.. chiow sin!

Comments

Anonymous said…
kete dah siap?? aper lagi.. kasi bingit 1 bangi.. hahahahaa

"budak hensem"

Popular Posts