Mari Membasuh

Petang tadi aku naik boring.. boring yg teramat sangat..

Amik kunci kereta.. Of course bukan kunci kereta Waja aku, tapi kunci si Sylphy then terus gerak gi bandar. Pusing punya pusing.. mati kutu taktau nak buat ape, tengok keadaan dalam kereta yg agak menakutkan aku pon terus masuk ke car wash yg kat belakang pasaraya Pantai Selamat tu.. Korang tau kan pasaraya Pantai Selamat tu katne..?

Kebetulan kereta tak banyak. Terus masuk kat tempat basuh.. budak Myanmar yg kerja kat situ cam terkejut beruk sebab aku masuk dalam keadaan laju macam nak langgar dia.. Mengelak ala-ala cerita hindustan budak tu.. Aku tergelak sesorang kat dalam kereta. pas aku keluar dari kereta, aku taktau ape yg dia cakap dengan kawan dia ntah.. nak marah aku pon marah la.. Aku gurau senda je kot.. Bukan nak langgar betul-betul. HEHEHE..


budak myanmar yg aku buat-buat nak langgar tu pakai baju merah


dorang ni laju gila buat kerja.. satu kereta tak sampai 20 minit siap

Lepas basuh kereta.. aku balik rumah terus sebab tengok langit gelap lain macam je.. =)

Comments

Popular Posts