Masalah datang lagi

Masalah memang tidak pernah putus. kali ni masalah kewangan lagi. Nampak gayanya, aku terpaksa tinggalkan sekali lagi dunia blog ni buat sementara waktu untuk aku bekerja dengan lebih keras mencari duit.


gambar tiada kena-mengena dengan entry ini. harap maklum..


Gawat aku sekarang ni dari segi kewangan dan juga kepala. Memandangkan keadaan ekonomi yang sedang teruk ni (you have to admit that Malaysia's Economy is getting worst day by day), aku terpaksa menjalankan kerja-kerja freelance dan juga berjimat cermat.

Harap-harap bulan depan penyiksaan akan berakhir. aku berserah je pada yang Maha Esa.

Ha! dan lagi satu, aku terbaca blog kenwooi.com tadi. Dia ada bagi link pasal Horniest Countries dan Malaysia jatuh pada ranking yang ke-7! Orang Malaysia gersang? Rosak-rosak...

P.S : kepada semua rakan blogger yang aku follow, korang jangan update laju-laju sangat. Tak sempat nak follow jap lagi.. huhuhu

Comments

Popular Posts