Rumah di kawasan Damansara Kuantan

Ape ingat Damansara kat KL je ke..? kat kuantan pon ade bandar damansara tau. aku pon baru tau sebenarnya. HAHAHA...

Lepas gi melawat sepupu aku yg eksiden tempoh hari, aku gi jenjalan kat kuantan parade. masuk je kuantan parade, kat main concourse ada buat house exhibition. Sikit punya banyak developer-developer yg ada. tapi yang menarik minat aku, rumah dari Franky Land kat area Bandar Damansara Kuantan.





Rumah banglow setingkat dengan keluasan tanah sekitar 3500sf ke 3900sf. harga pon boleh tahan sampai membuatkan aku terkejut beruk. Bermula dari RM350,000 ke RM490,000. Almost half a million. Confirm aku tak berkemampuan untuk beli rumah kat situ.

Kesimpulan yg boleh dibuat. usaha tangga kejayaan. kalau anda ingin capai cita-cita, kejarlah ia. pasti suatu hari nanti, anda akan berjaya. insyaAllah.. =)

Comments

Popular Posts