Bila nafsu menguasai diri

Hari ni jumaat. kt area pantai timur cuti mehhh..
takde mende nak buat hari ni.
duk termenung sambil duk main msg.. dgn buah hati pengarang jantung aku. hehehe..

Lepas sembahyang jumaat kt masjid yg dkt dgn rmh aku, aku terus gerak gi bandar..
mcm biasa, cari bahan2 utk buat nasi goreng. miahahaha! sedap ke tak, xtau ea kan.. asal kenyang.

Balik rumah, terus prepare diri utk bertempur di dapur. Nasi goreng bujang je..
siap je goreng nasi, terus mkn dgn lahapnya sbb aku xmkn dari pg.

Oh.. lupe, fyi parent aku xde hari ni.. Dorang ke mane ntah. lebih kurang dlm kul 4 camtu, dorg balik..
aku tengok mak aku bwk bungkusan.. terus aku tanye, "mende tu?", dia jwb, "nasi beriani"..
Terus melompat, ambik bungkusan tu dan makan dengan rakusnya.. alamak.. cmne  nk kurus ni kalo asyik melantak je keje eh.. Adehh.....

Anyway, mlm td aku tak mkn.. konon nk diet ea kan.. keluar appointment pn just minum air je..
aku cuba call buah hati pengarang jantung aku.. xangkat.... means, dia dh tdo ea kot. huhuhu..

Ni perut aku cam tgh main lagu keroncong je.. kurang asam jawa btol la perut nih. Asyik ikut nafsu je lantaknye.. takleh2..... kena ajar sket kasi dia lapar. hehehe..

Comments

Granny Hani said…
akak pun selalu berperang dgn selera ni...dah beribu kali diet, tak kurus2 jugak...
Nashrul Sabri said…
hani@debumelukut
itulah kak.. sy pn dh xtau cmne nk buat.. perut ni kekadang kalo buat hal, baru lepas mkn 5 minit pon dia bunyi2 lg.. hehehe..

Popular Posts