Kerja..kerja..kerja...

tiada cara lain yg dapat mengubat kedukaan hati ini... hanya kerja dapat membuatkan aku leka dan sedikit sebanyak membuatkan aku tidak terlalu memikirkannya..

ade la jugak beberape org member aku yg sound, "bangla pon reti cuti hari jumaat..."

tapi aku buat dunno je pasal aku tak nak duduk bersahaja kt rumah.. aku tahu, ia akan memberi kesan yg sgt mendalam bila aku duduk bersahaja di rumah...

ekceli aku terasa cam keras je idea-idea nak keluar dari akal aku.. dah takde benda sangat aku nak cerita.. melainkan aku tengah berduka skrg ni.. aku cuba keluar dari kedukaan aku.. bermacam macam cara aku buat utk mengubatinya..

berat aku pn makin susut.. dh tak perlu rasanya aku nak diet ataupun amik ubat kurus utk jd kurus.. dari 95kg skrg berat aku dh turun sampai 83kg.. 12kg aku hilang dlm mase sebulan.. sebulan yg menyiksakan.. huhu

kekuatan.. satu perkara yg aku sgt perlukan skrg ni..
Ada masanya setelah sekian lama, kita akan kehilangan saat itu.. Namun terpulang pada kita untuk mengembalikannya...
Nashrul Sabri a.k.a Uncle Dol

Comments

Popular Posts