150km/h

Di kelajuan 150km/h, aku mampu terlelap lagi.

Menarik kan?

Korang jangan praktik pulak macam aku. Aku ni driver pro. Dulu nyaris nyaris McLaren nak hire untuk drive F1. Tapi sebab pada waktu tu aku menghadapi masalah berat badan, aku terpaksa lupakan tawaran tu.

Oh.. Sampai Presiden FIA call cakap dia dah tinggikan lagi limit berat badan untuk driver F1. Aku masih lagi tolak sebab kesiankan Michael Schumacher time tu. Nanti dia takleh cari makan dah.

Sekarang skill yg aku ada, aku aplikasikan di atas jalan raya je. Memandu dikelajuan 150km/h dengan memejam kedua dua belah mata. Orang puteh cakap, "IMPRESSIVE". Orang Melayu moden kita cakap, "GEMPAK SEH!!".

Lepas ni nak cuba amik selekoh tanpa menggunakan tangan dikelajuan 180km/h. Logik ker? Tak mustahil.

p/s : time to rest and have a good dinner with someone special. =)

Nashrul Sabri a.k.a Uncle Dol

Comments

Popular Posts