Cemburu Buta

Asyik tengok blog org je duk tayang gambar raya.. Meh sini aku pon nak join gak tayang gambar raya.

Ni gambar hari raya pertama. Majlis makan-makan kt rumah aku..

Semua orang adalah kelaparan.. Baru je lepas bersalaman dan bermaaf-maafan tu, tapi aku dah start duk mengutuk sedare mare aku dah. hahaha.. Biasalah, penyeri majlis la katekan. Baru 2-3 tahun ni je hari raya tu bermakna sket dalam family ni sbb aku ada.. Cewah, gaya kalau aku takde dorang tak beraya je..

Dorang kata aku kena stroke..! Kurang asam jawa betol.. hahaha

Actually aku saje je buat muka camtu bila kazen aku nk snap gambar.. Nampak cam muka retard ke? Nasiblah.. Memang aku pakai jubah..! Time aku gi amik sate pagi raya tu, member aku kate aku nampak cam yahudi mabuk. Itu lagi sorang, kurang asam.. huhuhu... Lepas balik ambik sate tu jugak la aku injured. Jatuh tangga, tangan terseliuh.

Upacara memotong kek hari lahir mak aku yg ke-48. I love u lah mak..!

Comments

Popular Posts