Lagi.. Lagi.. Lagi.. Dan lagi

Tajuk entri cam best.. tapi sebenarnya tak best pon.

Ape kaitan tajuk entri dengan ape yg aku nak ceritakan kat sini.. ialah semakin hari semakin kuat aku merokok. dulu masa zaman pat belas, aku sedut pat belas sehari.. kekadang sekotak tak sampai pon sehari.

sekarang bila pat belas dh diberhentikan kerja. aku kepah pulak doploh.. aku ingat dapatla sekotak sehari. nampak gayanya ingatan aku tu meleset.. makin aku sedut + kepah + telan sekali gamaknya. tak sampai sehari jugak sekotak doploh.

Maybe sbb aku tgh dilanda keserabutan di kepala dan kesakitan di hati kot. tu pasal yg sedut asap mengundang padah tu semakin kencang bak halilintar.. kalo keep on mcm ni, boleh bawak maut.. huhu

pasni dh takde org nk update blog ni lg kalau dh aku maut.. takpelah,biar tggal kenangan je dgn blog ni.. lgpun bukan ada pembaca pn blog ni. hihi

Nashrul Sabri a.k.a Uncle Dol

Comments

Popular Posts