Windows 7 Home Basic

Ayah aku install Windows® 7™ Home Basic Edition kat laptop dia. Sangat jealous aku tengok sebab graphic dia sangat cantik. Damn it! Memang first class tip top condition. Smooth sangat!

Still can't fight Mac OS la kan. Mac OS lagi stylo graphic dia. Much much smooth than Windows® 7™. Untuk mereka-mereka yang terlibat dalam dunia photography ni memang tak pandang la kot Windows® 7™ ni. Pasal Mac OS lagi smooth dan lagi efficient dari Windows® 7™.

Source—Netgear.com

Cuma satu je yang aku kurang berkenan dengan Windows® 7™ ni. Taskbar dia. Agak hampeh sikit pasal aku tak reti nak agak file or folder yang aku dah buka. Mungkin kalau dah lama guna, aku akan terbiasa. Nak buat camna, laptop aku memang takda harapan nak install Windows® 7™ ni. Low specification la katakan.

Anyway, nice job Microsoft! Berjaya upgrade Windows® Vista™ dorang yang sangat lembab tu kepada Windows® 7™ yang lagi cepat dan cekap (cekap ke?).

Comments

Popular Posts