Muka common dan uncommon

Semenjak kebelakangan ni entah kenapa aku asyik jumpa dengan orang yang punyai muka common. Muka manusia yang sangat aku tak suka. Manusia tu ialah seorang manusia yang punyai akal yang cetek. Secetek air di kali barangkali.

Ramai ler pulak orang yang muka ada iras iras mamat tu. Muka common bagi aku sekarang. Makinlah membuak buak perasaan tak suka aku tu terhadap dia. Haishhh.. Berat sungguh perasaan ni. Bila agak agak aku nak jumpa muka orang yang uncommon ni.

Tapi most of them orang orang yang boleh dikatakan berjaya jugak la compared to muka uncommon macam aku ni (masuk bakul up sendiri.. lantakkkkk =P). Aku sangat sakit hati sekarang ni. Rasa marah pun ada, rasa meluat pun ada. Apsal aku ditakdirkan pernah mengenali manusia sekeji itu? Apakah kesalahan ku..? =(

p/s: Datang dan pergi sesuka hati.. menusuk di jiwa ini.. hingga di mana ianya akan berakhir.. cukuplah derita.. sengsara yang ku alami... biarlah ku pergi membawa hati ini.. relakan ku pergi.. kini sudah ku rasakan cukup aku menderita.. ku tak ingin lagi... bercinta kedua kali..

Comments

Popular Posts