Penangan si pendek

Mungkin benar kata-kata orang lama—
Orang pendek ni angin dia lain macam sikit.
Dalam ramai ramai orang yang aku kenal, most of orang lelaki yang kurrrreng inci ni memang angin dorang lain macam sikit.

Stok semua benda nak besar gabak je, walhal diri tu tak berapa nak sampai. Pastu mulalah mencari jalan untuk melepaskan diri. Orang yang kurrrrreng inci ni tak pernah puas dengan apa yang mereka ada. Aku tak cakap yang orang normal atau orang tinggi ni jenis yang tahu bersyukur—ada jugak yang pe'el dia sama je dengan orang pendek. Macam aku cakap tadi, most of them..

Orang yang kurrrreng inci ni jugak hebat bab bab memikat ni. Yang tu aku takleh cakap ape la kan.. Have to salute them. Pasal memikat, memang dorang worrrrllllddddddddd! Tapi at the end, dorang puas.. tinggal and cari yang lain. Next victim pulak.. wife kat rumah duk tunggu suami balik dengan harapan mendapat belaian suami. Tapi hampehhh!

p/s : Aku tak anti orang tak berape nak tinggi ni.. tapi hakikatnya camtu lah dari sudut pemerhatian aku. Wallahua'lam...

Comments

Popular Posts