Dalam diam dah dekat 7 tahun

Alhamdulillah.. Syukur aku panjatkan pada Ilahi kerana memberikan aku kesihatan dan nikmat hidup yang tak terhingga sampai ke saat entry ini ditulis.

Dalam diam, tanpa aku sedari.. sudah hampir 7 tahun aku menjadi blogger setia kepada blogspot (walaupun kadangkala curang beralih arah ke platform yang lain).

Walaupun dah 7 tahun aku bergiat dalam dunia blog ni, pencapaian yang aku kecapi hari ni masih lagi belum boleh dibanggakan. Aku masih tidak mampu mencapai trafik yang menggila seperti blogger-blogger lain yang baru sahaja menjejakkan kaki ke alam blog (secara jujurnya, aku memang tak pandai menulis blog).

Firstly, aku tak kesah pun if this blog don't have readers pasal aku tulis bukan untuk orang lain baca. Tapi untuk diri aku sendiri baca di masa akan datang. Supaya aku boleh lihat improvement dalam kehidupan aku. YES! My life now is much much better than before. Alhamdulillah once again.

Secondly, the purpose of this blog pun sebenarnya hanya ingin mencuba dan ingin belajar HTML & CSS pada asalnya. Thank God, I have learned a lot from this platform. Thank you to GOOGLE & BLOGGER platform too for giving a good space to practice.

Thirdly, blog ni asyik tukar tukar je. mungkin tu salah satu faktor kenapa orang boring nak baca.

And last but not least, cerita dalam blog ni ntah hape hape. memeningkan kepala orang nak baca. Asalkan aku faham... dah memadai kot. =)

Comments

Popular Posts