Andai Ku Tahu

Gambar ehsan : mStar

Andai ku tahu
Bila tiba ajalku
Ku akan memohon
Tuhan tolong panjangkan umurku

Andai ku tahu
Bila tiba masaku
Ku akan memohon
Tuhan jangan kau ambil nyawaku

Aku takut
Akan semua dosa-dosa ku
Aku takut
Dosa yang terus membayangiku

Andai ku tahu
Malaikat Mu akan menjemputku
Izinkan aku mengucap
Kata taubat pada Mu

Aku takut akan semua dosa-dosa ku
Aku takut
Dosa yang terus membayangi ku

Ampuni aku
Dari segala dosa-dosa ku
Ampuni aku
Menangis aku bertaubat pada Mu

Aku manusia yang takut neraka
Namun aku juga tak layak di syurga

Bila ku tahu
Bila akan tiba ajal ku
Izinkan aku mengucap
Kata taubat pada Mu

Aku takut
Akan segala dosa-dosa ku
Aku takut
Dosa yang terus membayangi ku

Ampuni aku
Dari segala dosa-dosa ku
Ampuni aku
Menangis ku bertaubat pada Mu

Aku takut.. Aku takut.. Aku takut...
Akan dosa-dosa ku
Ampunilah aku.. Ampunilah aku.. Ampunilah aku...
Akan segala dosa-dosa ku

Aku takut.. Aku takut.. Aku takut...
Akan segala dosa-dosa ku

P/S : Ya ALLAH! Ampunilah aku.. Aku tidak layak ke syurga Mu. Tetapi aku tidak mahu ke neraka Mu. Sesungguhnya hamba Mu ini ingin bertaubat dari berbuat kemungkaran. Ya ALLAH! Berikanlah aku keredhaan tertinggi di sisi Mu. Amin...

Comments

Popular Posts