BETUL ATAU TIDAK?

Assalamualaikum...

Aku macam musykil dan pelik bila melihatkan akaun ManggaAds aku. Masih lagi tiada pergerakan dalam akaun aku. Tapi dibulan Ramadhan ini, tidak boleh berfikir sesuatu yang bukan-bukan. Aku hanya perlu bersabar dan menunggu.

Apa pun, ingin aku mengambil kesempatan bersempena Aidilfitri yang bakal menjelang nanti untuk menyusun sepuluh jari, memohon maaf kepada semua yang membaca blog yang tidak seberapa ini. Jika ada salah dan silap, harap dimaafkan. Jika ada entri yang mengata atau mengutuk orang tanpa aku sedar, ingin aku pohon sejuta kemaafan dari mereka-mereka yang terlibat.

Kepada ManggaAds, aku masih lagi bersabar. Jika benar, BUKTIKANLAH!

Nota penulis : Entri berkenaan dengan ROA, akan dipublish selepas Hari Raya Aidilfitri nanti. Sama-sama kita mempelajari bidang pelaburan.

Comments

Popular Posts