SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI

Assalamualaikum...


Aku menyusun sepuluh jari memohon maaf jika selama ini ada terkasar bahasa, tercuri artikel, terkomen lebih kurang di blog anda, tercaci, termaki anda semua.

Diharap ketibaan hari yang mulia ini dapat sama-sama kita maaf memaafkan sesama umat Islam. Perpaduan umat Islam haruslah diperkukuhkan lagi di hari yang mulia itu nanti. Di mana, Hari Raya Aidilfitri merupakan hari kemenangan umat Islam...

Hari kemenangan menentang hawa nafsu kerana negara kita Malaysia, aman dan makmur... Tiada peperangan lagi yang berlaku setakat hari ini, alhamdulillah..

Nota aku : Harap maaf di atas kelambatan aku menerbitkan entri berkenaan dengan fon custom yang aku janjikan tempoh hari. Aku tidak berkesempatan untuk menulisnya lagi.

Comments

Popular Posts