Holler! Life Journal Is Back..

Lama tak post life journal.. hari ni terasa nak post journal sket.. lepas terbaca journal lama. Ekceli rasa kekok lak nak post ni.. hmm.. bismillahirrohmannirrohim...

Okay, let's start dengan kerja saya sekarang.. saya dah jobless balik.. hahaha.. tu sebab tetiba rasa nak post entri pasal life journal nih.. sebab dah takde kerja.. bukan sebab saya malas, tapi ada sebab lain yg tak dapat saya mention kat sini..

Sebelum ni kerja dengan syarikat oil n gas.. buat kerja-kerja pasang habitat.. kan? Dah lari terus dari industri yg saya pernah ceburi pada awal-awal tulis blog ni dulu.. nak buat camne, dah rezeki kat situ.. apa boleh buat..

Lupa nak cakap, saya dah kahwin dan dikurniakan seorang cahayamata. Sekarang dia dah berusia 7 bulan.. lelaki dan sihat.. Baeklah, mungkin ada yg dah tahu dan ada yg belum tahu.. saya sekarang ni tengah berfikir untuk aktif semula dalam dunia blog.. tolong support saya.. hehehe.. ini betul-betul tau.. bukan cooobaan..

Saya ada juga terfikir, jika ada blogger-blogger yg masyukkk dengan hanya berblogging, kenapa saya tak mampu nak lakukan, rite? Cuma perlukan supporters jer.. maksud saya, kena banyak bersosial di dunia blogosphere ni jer.. Kalau in real life saya boleh buat kawan, takkan kat blogosphere tak boleh..

Cuma saya sedang mencari niche yg boleh saya gunakan untuk update blog saya.. tak tahu nak buat ape ekceli.. ape pon, saya kena usaha dan sentiasa menghargai ape yg saya miliki sekarang ni..

Hmm.. dah takde idea.. so, saya mintak diri dulu.. nanti saya cuba untuk update lagi blog ni.. harap-harap ada bloggers yg sudi berkawan dgn saya di blogosphere ni.. nak gi baca blog org lain dulu lah.. kbye!

Comments

Popular Posts